30/09/2013

Prolog

            Wiesz jak to jest, kiedy zawsze miałaś nudne życie, a w pewnym momencie zjawia się chyba najbardziej wredny chłopak jakiego znasz? Wiesz jak to jest, kiedy w końcu się w nim zakochujesz i pozwalasz, aby zmienił Twoje życie o 180 stopni? Wiesz jak to jest, kiedy jego hobby jest cholernie niebezpieczne i boisz się o niego, ale pozwalasz mu wziąć udział w tym co kocha? Wiesz jak to jest, kiedy bierzesz udział razem z nim, ale coś się komplikuje i On umiera? Wiesz jak to jest, kiedy dowiadujesz się, że jesteś w ciąży z chłopakiem, którego kochałaś ponad życie, ale Jego już nie ma? Nie wiesz? Och, jaka szkoda. Wszystko to co jest tutaj zamieszczone przydarzyło się mi. W 2013 roku. Pamiętam każdy dzień spędzony z Justinem, pamiętam wszystkie przykre dni, ale pamiętam też te cudowne chwile. Pamiętam wszystko i to doskonale. Takich rzeczy nie da się zapomnieć, a czasami właśnie chciałabym. Chciałabym zapomnieć o wszystkim co przydarzyło mi się w wakacje. Bo właśnie wtedy straciłam przyjaciółkę, ojca, zakochałam się w Justinie, brałam udział w wyścigach i straciłam wtedy Justina. Trzy osoby, które były dla mnie ważne odeszły w jedne wakacje, a ja zyskałam drugą matkę i dziecko. Moje i Justina dziecko. Nawet nie wiecie jak jest mi ciężko. Wciąż nie mogę uwierzyć, że minęło sześć lat od tamtego zdarzenia, a nasza Hope* ma już sześć lat. Justin wiele razy mi powtarzał, żeby jakbyśmy mieli córeczkę nauczyłby ją naprawdę wielu rzeczy i zawsze by ją chronił. Odkąd go nie ma muszę pełnić rolę ojca i matki. Gdyby nie Pattie, to sobie bym nie poradziła, ale na szczęście jest ze mną i pomaga mi tak często jak jest to możliwe. Tak samo Chris – przyjaciel Justina, który wyprowadził się od rodziców i kupił swój dom pozwalając mi tam zamieszkać. Nie chciałam zamęczać Pattie, dlatego się wyprowadziłam, ale staramy się być u niej bardzo często. Moje życie na nowo się odmieniło, a ja postanowiłam zacząć od nowa. Tak będzie najlepiej.

*Hope - Hope znaczy Nadzieja, to córka Justina i Sam.
~*~
Od Autorki: No i w tym właśnie momencie powracamy z DRUGĄ CZĘŚCIĄ UNPREDICTABLE. Wciąż nie mogę uwierzyć w to, iż kontynuuję je i to z takim zapałem. To wszystko dzięki Wam :)
Mam nadzieję, że Wam się spodoba drugi prolog tego opowiadania i będzie dużo komentarzy :)
PYTANIA: ask
Dodaję dziś rozdział, ponieważ od jutra do piątku jestem na wycieczce (szkoła przetrwania yolo) i nie będę miała jak go dodać. Pierwszy rozdział pojawi się w sobotę.
+ opowiadanie jest mieszanką Trzy metry nad niebem i Pretty Little Liars.

Czytasz = komentujesz 

45 comments:

  1. Anonymous9/30/2013

    O jejciuuu ♥
    Będzie mi brakować Justin'a :CC , ale i tak będę czytać to opowiadanie ♥ Hope piękne imię czekam na nowy xx

    ReplyDelete
  2. Ja pierdolę, to jest zajebiste... /@MeowBelieve

    ReplyDelete
  3. Asdfghjkl nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału, mam nadzieję, że będzie jeszcze lepszy niż I część opowiadania xx/NickiDonut

    ReplyDelete
  4. Anonymous9/30/2013

    Jgisjdikdjdjejid pierwsza?! *-* czekam na pierwszy rodzial :3
    Luvv, @mother_fuckeee

    ReplyDelete
  5. Anonymous9/30/2013

    Prolog , boski . Trochę szkoda że Justina nie będzie ;cc Ale jestem pewna że i bez niego to opowiadanie będzie tak samo zajebiste jak wcześniej ♥ / @mona_Lovelove

    ReplyDelete
  6. Anonymous9/30/2013

    dgdfgdfhfddsf jezu nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału *.* już sam prolog jest cudowny. jestem ciekawa, co tym razem wymyślisz <3 /@sexburga

    ReplyDelete
  7. Jezu, ale powiedz ze on i tak zyje?? Wiem minelo 6 lat, ale ja sie nie poddam i dla mnie on (jeszcze nie wiem jak) ale bedzie zyl inwroci, bo nie wyobrazam sobie inaczej. Oczywiscie nie mam do ciebie zalu, bo to twoja wizja i opowiadanie. Wiem ze wszystko napewno zaplanowalas. Kocham to opowiadanie. Wzdfgjik czekam nn :) @sylwuniek

    ReplyDelete
  8. Anonymous9/30/2013

    Jak codziennie przeglądałam czy na blogach które czytam nie pojawiły się nowe rozdziały i bardzo się zdziwiłam widząc tutaj prolog :) Cieszę sie że zaczęłaś szybciej, chociaż miałaś zacząć w październiku. Jeju nie mogę się doczekać nowych rozdziałów, tym bardziej że nie wiem jak potoczy się historia Sam, bez Justina. To intryguje mnie tak bardzo że już bym chciała zobaczyć pierwszy rozdział. Uwielbiam to opowiadanie. Trochę kojarzy mi się z filmem Trzy Metry Nad Niebem ale to tylko dodaje mu uroku :D

    ReplyDelete
  9. Anonymous9/30/2013

    W końcu, czekałam na drugą część :) Zgadzam się z powyższymi komentarzami i mam nadzieję, że szybko zobaczymy I rozdział. Pozdrawiam @iamunlocked

    ReplyDelete
  10. bez Justina to nje bedzie to samo :'( dupaaa....

    ReplyDelete
  11. niech on nagle po 6 latach zmartwychwstanieee !!!

    ReplyDelete
  12. To jest super <3 nie moge się doczekać całego opowiadania :>

    ReplyDelete
  13. Boże kocham *.*
    Najlepsze opowiadanie <3

    ReplyDelete
  14. Anonymous9/30/2013

    No zapowiada się ciekawie :)
    Naprawdę jestem ciekawa jak to dalej rozegrasz, więc będę czekać z niecierpliwością na następne rozdziały. Bo pierwsza część było REWELKA! :)

    @ameneris

    ReplyDelete
  15. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  16. Już nie mogę się doczekać dalszej części te opowiadanie jest takie świetne. Uwielbiam je.:) Wciąż mam nadzieję, że jakimś cudem Justin zmartwychwstanie..

    ReplyDelete
  17. Aw... już się nie mogę doczekać części dalszej! ♥

    ReplyDelete
  18. nie mogę doczekać się dalszej części ghjfryh

    ReplyDelete
  19. Świetny prolog ♥
    Zauważyłam kilka niedociągnięć, ale kto nie popełnia błędów?

    Już nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału :)

    ReplyDelete
  20. Moje ukochane opowiadanie wróciło ! ♥

    ReplyDelete
  21. Anonymous9/30/2013

    jeeeej <3 kocham to! cieszę się, że już wróciłaś. :) już się nie mogę doczekać pierwszego rozdziału i wgl. całości <3 i jeszcze jak przeczytałam, że będzie to 'mieszanka' Trzy metry nad niebem i PLL to... ACH! mój ukochany film i ukochany serial <3 i to wszystko w ukochanym opowiadaniu! <3 czego chcieć więcej... :D zapowiada się mega ciekawie <3

    @saaalvame

    ReplyDelete
  22. dsfklcesiodfjclisfdhj nareszcie ! <3 jeej PLL i Trzy metry nad niebem w jednym normalnie niebo *_*

    ReplyDelete
  23. nareszcie prolog. ♥ jezu nie mogłam sie doczekać. ;d miłej zabawyna wycieczce i wracaj do nas szybko. ily. ♥

    ReplyDelete
  24. Anonymous9/30/2013

    kocham tego bloga <3

    ReplyDelete
  25. Anonymous9/30/2013

    nareszcie prolog <3 mam nadzieję, że Justin w jakiś cudowny sposób powróci <3

    ReplyDelete
  26. Anonymous9/30/2013

    świetny blog ale jednak brakuje Justina niech zmartwychwstanie po tych 6 latach .No przecież wszystko jest możliwe :D Będę czytać

    ReplyDelete
  27. Anonymous9/30/2013

    jedyne co kojarzy mi się z PLL co do tego opowiadania to tajemnicze " A" i jej zabawa.

    ReplyDelete
  28. tfrdftgyhujhygv ♥ czekam na 1 ;) jaka szkoda ze on nie zyje;cc

    ReplyDelete
  29. mbgyuvyuv!!! jejku popłakałam sie ;( czyli jednak opowiadanie bez Justina :)

    ReplyDelete
  30. Anonymous9/30/2013

    Nie Justin musi tam być przecież on jest głównym bohaterem ! Jak go nie będzie to nie wiem co zrobię .

    ReplyDelete
  31. Anonymous9/30/2013

    Czekałam na to!
    kontynułuj <3

    ReplyDelete
  32. Rewelacja <3 czekam na 1.

    ReplyDelete
  33. O ja cię..! Dzieje się ! Już sześć lat ? Serio sześć lat? Mam nadzieję, że i tak Justin wróci.
    Coś tam mi mówi, że masz plan i na pewno nas zaskoczysz ;)

    ReplyDelete
  34. Anonymous10/01/2013

    woow <3 zapowiada się dobrze :3

    ReplyDelete
  35. boski prolog <3 nadal nie wiem co będzie dalej z tym opowiadaniem bo w końcu jest o justinie i NADAL wieże w to że Justin ożyje lub coś...hahaha ok. kocham to opowiadanie i z chęcią będe czytać druga cześć<3

    ReplyDelete
  36. Anonymous10/02/2013

    strasznie się cieszę, że tak szybko zabrałaś się za drugą część i jestem bardzo ciekawa, jakie masz pomysły :)
    @Syllvi_a

    ReplyDelete
  37. Anonymous10/02/2013

    Tak się cieszę że wróciłaś z II częścią :) Mam nadzieje że jakoś fajnie się potoczy dalsza część opowiadania. Czekam na nn i pozdrawiam @siemaJus xx

    ReplyDelete
  38. Anonymous10/02/2013

    Jak to siw milo czyta <3

    ReplyDelete
  39. jeju kocham to <3 @luuuvvvvmyjuju

    ReplyDelete
  40. Anonymous10/03/2013

    o boże eheujeheuheuhejhewkhakjasjkheda *.*
    czekamy na nn <33

    ReplyDelete
  41. To jest takie fghjnbvfgh <33 @kochamcie3609 ;*

    ReplyDelete
  42. Anonymous10/04/2013

    jejku ciekawie sięzapowiada heh pisz szybko rozdział :*

    xoxo♥.

    ReplyDelete
  43. Tak długo czekałam na drugą część! Kocham to, idę czytać dalej
    @cojawera

    ReplyDelete
  44. Wspaniałe że mogę to czytać awwww kocham cię i to opowiadanie ggnhchhghngtfghjt

    ReplyDelete