06/12/2013

Informacja

Jak już wiecie misiaczki - zawieszam bloga.
Obiecuję, że to nie potrwa długo. Muszę po prostu zrelaksować swój mózg jakkolwiek to brzmi i powrócić do Was z masą nowych pomysłów.
Nie zawieszam go z powodu drugiego bloga i nie robię to po to, żeby zająć się drugim opowiadaniem.
Uwierzcie mi, że Unpredictable to moje oczko w głowie, kocham je nad życie i nie potrafiłabym odejść od niego ot tak. Myśl, że muszę go zawiesić naprawdę mnie boli i uwierzcie, że cholernie tego nie chcę.
Ale równie nie chcę pisać rozdziałów na siłę. Serio, dziewiątkę pisałam całe dwa tygodnie a i tak wyszedł okropny.

Bloga zawieszam na jakieś 2/3 tygodnie i jeszcze w tym roku 10 się na pewno pojawi. Mam do Was jedną prośbę : Nie zapominajcie o tym blogu, nie zapominajcie, że istnieje coś takiego jak Unpredictable i nie zapominajcie o mnie. Nie zawieszam go na zawsze, a ja nie uciekam. Wrócę na pewno. Tylko muszę odpocząć, tylko troszkę.

Jeśli macie jakieś pytania związane z blogiem, ze mną to zapraszam na mojego aska: ask.

Objaśnię Wam jeszcze kilka spraw, co do drugiej części.
Druga część jest o wiele bardziej skomplikowana i uwierzcie mi na słowo, że trudno jest pisanie czegoś takiego. Trzeba być ze sobą samym na bieżąco i z opowiadaniem, trzeba być ostrożnym przez co pisanie jest trudniejsze. Mając ten pomysł w głowie wydawał się on o wiele prostszy, ale pozory myślą. Nie wiem czy dobrze zrobiłam biorąc na bary tak ciężką fabułę, ale trzeba się ze wszystkim zmierzyć, nie? Mam zamiar dokończyć moje opowiadanie choćby nie wiem co. Nie zrezygnuję z niego, bo jest częścią mnie. A wy, Moi kochani Czytelnicy jesteście natchnieniem i wszystkie wasze komentarze motywują mnie do dalszej pracy.

Pojawił się Zayn i Louis z One Direction, ale są to po prostu wzięte postacie z życia realnego. Ich postura pasuje mi do tych wrednych, dlatego wybrałam własnie ich.
Każdy z was zastanawia się nad życiem Justina.
"Dlaczego Justina nie ma w opowiadaniu skoro jest to JBFF?"
Jeśli jesteście ciekawi co będzie za kilka rozdziałów to zostańcie, a się dowiecie.

Obiecuję, że niedługo się wyjaśni jakoś w połowie rozdziałów. A za kilka rozdziałów może być wielka niespodzianka i WIEM, że ta niespodzianka Wam się cholernie spodoba.

ALE musicie mi dać trochę czasu. Muszę siąść i pomyśleć dokładnie co powinno być w rozdziałach i jak to zorganizować, żebym się nie zagmatwała w tym wszystkim.

Kocham Was mocno i do zobaczenia za 2/3 tygodnie.

NIE ODCHODŹCIE. 

26 comments:

  1. Anonymous12/06/2013

    Daj spokój. Kazdy ma swoje chwilę słabości, w których weny po prostu brak. Bo z tym jest trochę jak z falujacym morzem. Czasami uderza w ciebie potężna fala z masa super pomysłów a czasami to wszystko odpływa i w głowie pozostaje tylko pustka bez żadnych koncepcji. Nie przejmuj się tym i po prostu odpocznij i jestem pewna że zaatakuje cię co najmniej tsunamii pomysłów. Sama kocham pisać i przychodzi mi to na pstrykniecie palcami ale są momenty w których mam zastój a wtedy nie motywują mnie nawet ukochane rzeczy i ludzie. Troszkę się rozpisalam. Mam nadzieję że nie jesteś zła ;) Do napisania słońce :) P.S nie jestem kujonem ani maniakiem. Tak na praqde mam życie towarzyskie i kocham moje odpaly z przyjaciółmi

    ReplyDelete
  2. KOCHANA MOJA. nie wiem co napisać bo wiesz co myślę, rozmawiałyśmy wczoraj. Kocham Cię mocno i... CZEKAJ, ŻE JA MIAŁABYM ZAPOMNIEĆ O TYM BLOGU? jasne :) prędzej zapomniałabym o swoim własnym.

    http://reachable-point.blogspot.com + http://homicidal-killers.blogspot.com

    Twoja @cojawera

    ReplyDelete
  3. Mnie nie było w Polsce długi czas i jestem do tyłu ze wszystkim. Co do Twojego opowiadania - jest jednym z moich ulubionych. Dlatego, by odświeżyć sobie pamięć, zamierzam przeczytać wszystko jeszcze raz, od początku :) Szczerze mówiąc, drugiej części nie zaczęłam nawet czytać, ale na pewno wszystko nadrobię. Życzę Ci miłego wypoczynku i pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  4. Anonymous12/06/2013

    nie przejmuj się, odpocznij i wróć z nowymi pomysłami ;d ja na pewno nie zapomnę, o takim świetnym opowiadaniu ? nigdy ! <3 kocham i trzymaj się ciepło :* - @beelieve_in_you

    ReplyDelete
  5. odpocznij. napewno zaczekamy. :)

    ReplyDelete
  6. Anonymous12/06/2013

    Oczywiści,że zaczekamy.Czekam/y na mase nowych pomysłów. Kochamy Cię.

    ReplyDelete
  7. Anonymous12/07/2013

    Będę cierpliwie czekać, kochamy *-*

    ReplyDelete
  8. Anonymous12/07/2013

    Odpocznij :) poczekamy ile bd trzeba bo na pewno warto, powrotu weny

    ReplyDelete
  9. Mam nadzieję że szybko wrócisz:> Będę czekać <3

    ReplyDelete
  10. Anonymous12/07/2013

    wolałabym chyba umrzeć niż zapomnieć o tym blogu! za bardzo kocham to opowiadanie. <3
    rozumiem Cię doskonale... będę czekać na Twój powrót. :)

    @saaalvame

    ReplyDelete
  11. Anonymous12/07/2013

    Czekamyy!!!<3

    ReplyDelete
  12. ja na pewno będę czekać ! to opowiadanie jest cholernie intrygujące i ciągle chce się więcej i więcej .. do napisania/przeczytania :* i życzę weny <3

    ReplyDelete
  13. czekam na kolejny <3

    ReplyDelete
  14. Anonymous12/10/2013

    To moje ulubione opowiadanie... Nigdy nie odejdę. ;* Powodzenia w pisaniuu. ♥

    ReplyDelete
  15. Cześć :)
    Kocham czytać twojego bloga, dlatego nominowałam go do Liebster Award Blog. :)
    Więcej : http://believejinbyourdreams.blogspot.com/2013/12/liebster-award-blog.html

    ReplyDelete
  16. Ehh :( Mam nadzieję, że to mi minie szybko. Już tęsknię!



    +Blog ten został nominowany do "Liebster Award Blog" http://collision-fanfiction.blogspot.com/p/blog-page_9.html Gratuluję i zapraszam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://nominacje-collisionff.blogspot.com/2013/12/nominacja-1-izia-olesinska.html

      Delete
  17. Anonymous12/12/2013

    Spoko twoje opowiadanie jest najlepsze będę czekać nawet kiedy następny rozdział pojawi się w przyszłym roku;

    ReplyDelete
  18. Anonymous12/12/2013

    Dzięki że piszesz i rozumiemy każdy ma własne życie <3

    ReplyDelete
  19. Nie martw się. Na pewno nie zapomnimy o tym opowiadaniu. Dodałam go do zakładek więc za 2 tygodnie sprawdzę czy jest nowy rozdział i tak codziennie. Wiem, że masz własne życie więc nie będę pisać, dlaczego zawieszasz i wgl. Jest to jedno z tych ciekawych opowiadań, ponieważ Justin w tym opowiadaniu 'umarł' więc jest ekscytujące i przede wszystkim inne. Czekam na twój powrót <3

    ReplyDelete
  20. Nie odejdę, nigdy, czekam aż wrócisz skarbie/@NickiDonut

    ReplyDelete
  21. Zostałaś nominowana do Libster Award Blog. Moim zdaniem zasłużyłaś na to idealnie ;)
    Więcej dowiesz się tutaj ---> heartbreaker-justinandmelanie.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Anonymous12/18/2013

    Matko to moje ukochane opowiadanie;)Nigdy nie odejde i czekam z niecierpliwoscia na WIELKI POWROT ;D @perstus

    ReplyDelete
  23. Czekam na wielki powrót kocham to opowiadanie.Życze weny.

    ReplyDelete
  24. Anonymous12/23/2013

    Czytam to opowiadanie od dwóch dni i strasznie mi się podoba! Poza tym nie da się przestać czytać tak cudownego bloga! <3

    ReplyDelete
  25. Anonymous12/27/2013

    KOCHAM <33333333333333333333333333333

    ReplyDelete