07/03/2014

przepraszam

siedzę u przyjaciółki, więc pomyślałam, że na chwilę wejdę na blogspota i napiszę notkę z przeprosinami i wyjaśnieniami, które wam się należą.
a więc tak mordki. mój komputer był formatowany i na dysku D miałam wszystkie pliki, które po sformatowaniu zostały usunięte (tak, mówiłam informatykom aby ten dysk zostawili i go nie czyścili)
później oddano mi laptopa ale miałam problem z internetem.
następnie kiedy okazało się, że mogę odzyskać pliki postanowiłam nic na nim nie robić.
informatyk - kolega mojej mamy powiedział, abym nic nie pobierała etc, więc kompa kompletnie nie używałam, bo czułam do niego wstręt. chodzi o to, że po stracie moich plików naprawdę mnie to zasmuciło i nie chciałam używać kompa.
obecnie mój laptop jest u tego kolegi mojej mamy, który stara się przywrócić moje pliki. mój że coś tam widać i że stara się, aby ponownie zawitały na moim laptopie.

dlatego na obecną chwilę blog zostaje zawieszony.
nie wiem jeszcze na ile, na pewno nie odwieszę go teraz, bo nie mam laptopa.
zapewne stanie się to, kiedy już go dostanę w swoje ręce.

przepraszam, że tak zniknęłam nagle (w sumie i stąd i z twittera, bo tam też rzadko wchodzę), ale moje życie prywatne nieźle się pokomplikowało. poza tym teraz, kiedy nie mam laptopa postanowiłam wziąć się za naukę i za chodzenie na balety. jak na razie w miarę mi się udaje, więc obiecuję, że jak dostanę mojego laptopa to dostaniecie kolejne rozdziały i przygoda Sam i Justina.

PÓKI CO BLOG JEST ZAWIESZONY, NA CZAS NIEOKREŚLONY. OBIECUJĘ, ŻE NIEDŁUGO SIĘ ODEZWĘ.

a jeśli macie jakieś pytania to kierujcie się na mojego ASKa


Całuję Was mocno i przepraszam jeszcze raz.
PS. NIE ODCHODŹCIE BŁAGAM, bez Was unpredictable przestanie kompletnie żyć.

14 comments:

  1. rozumiemy cię. cieszę się, że nas poinformowałaś. czekam i nie odejdę <3

    ReplyDelete
  2. jeju.. trzymam kciuki, żeby udało się przywrócić te pliki. CZEKAM na Twój powrót! <3

    @saaalvame

    ReplyDelete
  3. Anonymous3/07/2014

    Oczywiście, że zostaję! :) Mam nadzieję, że uda się odratować te pliki.
    Buziaki, Ola xx

    ReplyDelete
  4. Anonymous3/07/2014

    Będę czekać<3

    ReplyDelete
  5. Anonymous3/07/2014

    Juz myślałam, ze go opuscilas na zawsze. Mam nadzieje, ze uda się odzyskać te pliki. Będę czekać. ~ Oliwia.

    ReplyDelete
  6. Anonymous3/07/2014

    Jestem . Czekam :)

    ReplyDelete
  7. Oczywiście, że zostaje i czekam na następny rozdział, nawet jeśli byłoby to bardzo długo ;) Więc czekamy, buziaki i mam nadzieję że odzyskasz pliki xx

    ReplyDelete
  8. Rozumiemy skarbie i będziemy czekać aż wrócisz. Życzę ci powodzenia z przywróceniem plików!

    Kocham cię! xx
    @Baby_Hate_You

    ReplyDelete
  9. Anonymous3/11/2014

    Będziemy czekać skarbie!

    ReplyDelete
  10. Dobrze, że nas o tym poinformowałaś. Czekam na następny. Buziaki. I oby twój lapek przeżył te trudne chwile papa ♥

    ReplyDelete
  11. Dobrze, że nas o tym poinformowałaś. Czekam na następny. Buziaki. I oby twój lapek przeżył te trudne chwile papa ♥

    ReplyDelete
  12. Dobrze, że nas o tym poinformowałaś. Czekam na następny. Buziaki. I oby twój lapek przeżył te trudne chwile papa ♥

    ReplyDelete
  13. Anonymous4/01/2014

    Wciąż czekając na coś "lepszego" może ominąć Cię naprawdę coś wspaniałego.

    Fikcja miesza się z rzeczywistością, czy to już ob­ja­wy schizofrenii?
    http://i-wont-tell-if-you-want.blogspot.com

    ReplyDelete